Worms 2
Gerzson 2004.10.17. 14:35
És az elmaradhatatlan cheatek: A következő kódok csak MULTIPLAYER módban működnek, azaz hálózaton és interneten keresztül nem. A következő kódokat a csillagokkal együtt kell beírni és utána illik nyomni egy BACKSPACE-t (közben végig legyen lenyomva a CAPS LOCK, és a SHIFT-et is nyomd folyamatosan).
**supershopper** Összes fegyver használata, plusz a titkos fegyverek **godmode** Istenmód, kivéve, ha vízbe, vagy lávába esel… **backflip** A kukacod bukfencet vet, ha lenyomod a Backspacet **redblood** Ha meglőnek valakit vérzik **highjump** Hosszabb ugrás **suicidebomber** A kukacok felrobbannak, ha a kamikaze fegyvert használod **sheepheaven** Őrült bárányok! Minden dobozba bárányos fegyver van (pl: Cloned Sheep, Sheep Strike...) **eatme** Ez egy terst cheat a Worms 2 programozóinak, amitől nem lesznek hosszú észlelhető funkciók **spaceman** Szupernova! Egy UFO száll le az égből és elkapja az ellenséget! Ez hihetetlen!
Menükódok: A Terrain Editorba írd be: OSSETT (csupa nagybetűvel)
Egy kis nosztalgia: Ez a cheat lehetővé teszi, hogy a régi Worms pályákon játszhass. A következő régi pályák érhetők így el: tengerpart, sivatag, erdő és pokol.
Ez a kód is a táj létrehozásakor, mint egy terrain kód írható be: OnDeadlyGround (figyelni kell, hogy a O, D és a G nagybetű legyen).
A táj kiválasztásakor a Cavernt kell be beírni, mielőtt még beírnád a cheatet, bár a táj megváltoztatható a kód bevitele után is. Ezzel a csalással olajos hordók jelennek meg a pályán mindenfelé, és fel- robbannak, amikor lőnek rájuk.
Egy kód amit a Team17 soha nem fedett fel (és lehet, hogy benne van az végleges kiadásban): TEAM17MicroProse
Ez a kód egy új csapatot készít minden fegyverrel a játékból. Bár meglehet, hogy ez a kód eltűnik a javító patch telepítése után elegendőnek kell lennie a TEAM17Microprose kódnak.
|